Chili sin carne z soczewicą

Chili con carne chyba każdy zna, ja postanowiłam zrobić chili sin carne, czyli bezmięsną wersję tego klasyka kuchni meksykańskiej. Szczerze mówiąc, jakoś ta wersja bardziej mi odpowiada ;)



Chili sin carne z soczewicą składniki:
1 czerwona cebula
mała puszka kukurydzy (100g)
1 szklanka czerwonej soczewicy
1 puszka pomidorów (400g)
1 mała puszka czerwonej fasoli (150g)


Chili sin carne z soczewicą
Soczewicę najlepiej namoczyć na kilka godzin, następnie przepłukać i ugotować do miękkości. Cebulę kroimy w kostkę i smażymy na oliwie z oliwek. Dodajemy do soczewicy. Dodajemy pomidory z puszki, odsączoną  z zalewy kukurydzę i fasolę. Doprawiamy solą, pieprzem, ostrą i słodką papryką, kminkiem. Gotujemy przez około 15 minut. Ja podałam z ryżem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adbox

@xyunomai