Makaron z kurkami i z krewetkami

Ostatnio robiłam już risotto z kurkami i tak mi zasmakowały te grzyby, że postanowiła zrobić następne danie z ich użyciem. Tym razem użyłam również krewetek, pyszne połączenie, polecam!

Makaron z kurkami i z krewetkami składniki
200 g kurek
200 g krewetek (ja kupiłam już oczyszczone i ugotowane)
1 czerwona cebula
1/2 szklanki tartego parmezanu
1 szklanka białego pół wytrawnego wina
2 łyżki śmietany do zagęszczenia


Makaron z kurkami i z krewetkami wykonianie:
Kurki myjemy i kroimy na mniejsze części. Cebulę kroimy w piórka. Smażymy na maśle przez około 2 minuty, zalewamy winem i dodajemy parmezan, gotujemy przez kolejne 3 minuty. Następnie należy dodać krewetki i śmietanę. Gotujemy aż sos zgęstnieje, następnie dodajemy ugotowany makaron penne i całość dokładnie mieszamy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adbox

@xyunomai