Nadziewane mięso mielone czyli oszukane zrazy

Bardzo lubię zrazy, najlepsze robi oczywiście moja mama. Ostatnio na kilki blogach widziałam przepisy na zrazy z mięsa mielonego. Spodobał mi się ten pomysł i postanowiłam zrobić swoją wersję i podałam je z pure ziemniaczanym.





Nadziewane mięso mielone czyli oszukane zrazy składniki
500 g mięsa wołowego
1 mała cebula
mały kawałek boczku
musztarda rosyjska
1 mała sucha bułka
1 jajko
1/2 czerwonej papryki


Nadziewane mięso mielone czyli oszukane zrazy wykonanie:
Bułkę namaczamy w wodzie na około 30 minut. Następnie odciskamy z nadmiaru płynu, dodajemy do mięsa. Wbijamy jajko, dodajemy łyżeczkę świeżego tymianku, łyżeczkę majeranku, doprawiamy pieprzem, solą i słodką papryką. Całość dokładnie mieszamy, następnie dzielimy na 6 części. Rozpłaszczamy je na blacie. Smarujemy musztardą, układamy po kawałku boczku, cebuli i papryki, następnie formujemy całość w roladkę i obtaczamy w mące. Smażymy z wszystkich stron na smalcu.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adbox

@xyunomai