Koktajl z mango i awokado

Ostatnio ludzie oszaleli na punkcie awokado. W Amsterdamie  nawet otworzono restauracje w której każde danie zawiera awokado. Ja jakoś jeszcze się nie przekonałam, ale skuszona tą modą, kupiłam ten owoc, czy to jednak warzywo? I tak się zastanawiałam co by tu wykombinować, poszłam po najniższej linii oporu i zrobiłam po prostu koktajl!



Koktajl z mango i awokado składniki
1 małe awokado
1/2 średniej wielkości mango
1/2 - 1 szklanki wody kokosowej
1 łyżka miodu


Koktajl z mango i awokado wykonanie:
Awokado i mango obieramy, wrzucamy do blendera, dodajemy miód i 1/2 szklanki wody kokosowej. Blendujemy, gdy koktajl jest zbyt gęsty dodajemy więcej wody kokosowej aż do uzyskania satysfakcjonującej nas konsystencji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adbox

@xyunomai