Wegańskie burgery / Vegan Burgers

Hej! Na dzisiaj mam przepis na wegańskie burgery! Zbierałam się do wypróbowania tego przepisu już od jakiegoś czasu, aż w końcu zmotywowana tym, że założyłam bloga zabrałam się do gotowania! Burgery są całkiem całkiem, ale spodziewałam się trochę innego smaku, gdyż, pewnie za sprawą marchewki są trochę słodkawe, ale bardzo mi się podoba smak świeżej kolendry.



Wegańskie burgery składniki na 4 - 6 burgerów
2 średniej wielkości marchewki
duża cebula
puszka (około 350g) czerwonej fasoli
3 ząbki czosnku
świeża kolendra (garstka)
płatki owsiane błyskawiczne, 2 - 3 łyżki


Wegańskie burgery wykonanie:
Cebulę należy drobno pokroić i zeszklić na patelni razem z wyciśniętymi ząbkami czosnku. Dodać drobno startą na tarce marchewkę (bardzo drobno, łatwiej będzie to wszystko połączyć). Przyprawić pieprzem, mieloną kolendrą i kminkiem. Wszystko razem smażyć, aż marchewka będzie miękka, około 10 minut, uważać, żeby nie przypalić marchewki! Fasolę odsączyć z zalewy, wypłukać i rozdrobnić widelcem. Do tak przygotowanej fasoli dodać drobno posiekaną kolendrę, łyżkę sosu sojowego i podsmażoną cebulę z marchewką. Doprawić ostrą papryką i pieprzem cayenne. Dodać płatki owsiane. Wymieszać wszystko razem i uformować burgery, ułożyć na blaszce i włożyć do zamrażalnika na 30 minut, po tym czasie można je już smażyć na patelni i robić burgery! Ja do swoich użyłam sałaty, pomidora i czerwoną cebulę, ot nic wymyślnego. 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adbox

@xyunomai