czwartek, 1 grudnia 2016

Hej, dzisiaj mam pomysł na szybkie i zdrowe śniadanie. Niedawno zachwyciłam się płatkami owsianymi, szkoda, że tak późno. Do niedawna owsianka kojarzyła mi się z czymś niezbyt smacznym, do momentu aż spróbowałam jej po raz pierwszy i się bardzo pozytywnie zdziwiłam. Pycha! Dlatego dzisiaj mam przepis na pożywne i zdrowe śniadanie!

Polecam również moje inne przepisy śniadaniowe:
Naleśniki z jogurtu greckiego
Jajecznica według Gordona Ramsaya
Bułeczki ze szczypiorkiem
Muffinki z porem i kiełbasą
Gofry
Kokosowa kaszka manna
Koktajl z mango i banana
Zapiekane białka jajek
Domowy jogurt
Owsianka z amarantusa z owocami
Omlet z białek
Dżem z owoców kaki
Orzechowo czekoladowa owsianka
Pudding z nasion chia
Dżem z malin i jagód goji

Tost z serem brie i czerwoną cebulką


Składniki:
3 łyżki błyskawicznych płatków owsianych
pół szklanki mleka
łyżka kakao
łyżka siemienia lnianego
łyżeczka miodu
mrożone borówki maliny i truskawki (około pół szklanki)




Ugotować płatki z mlekiem, przelać do miseczki dodać kakao i siemię lniane. Siemię lniane jest bardzo zdrowe i powinno się jeść je codziennie, ja najczęściej dodaje nasiona do owsianki albo jogurtu naturalnego z muesli. W małym rondelku podgrzać owoce z odrobiną wody i miodem, podgrzewać tak długo aż zrobi się lekka ciapa z owoców, następnie dodać do owsianki. Smacznego!

Recently I discovered oats. Until now I actually never tried them and when I heard porridge I thought about something not really delicious and I was wondering how people can eat it. I was so wrong, now I want eat porridge every day! Therefore I came up with this quick breakfast idea, it is so delicious! 

Ingredients
3 spoons of quick oats
half glass of milk
one spoon of cacao powder
one spoon of linseed
frozen blackberries, raspberries and strawberries (about half a cup)
one spoon of cane sugar

Cook oats with milk, put them in a bowl, add cacao powder and linseed, mix everything well. Cook berries with brown sugar until all is well mixed and fruits felt into small pieces. Add to porridge and enjoy!






Post a Comment: