Kulki z Łososia

A może zamiast tradycyjnych klopsów, zrobić klopsy z łososia? Ja do tego przepisu użyłam łososia mrożonego, bo jest tańszy a świeżego trochę szkoda byłoby mi mielić na klopsy. Jest to idealny przepis na imprezy wśród znajomych, gdzie chcemy podać coś pożywnego ale też nie chcemy za dużo się namęczyć. Idealne "finger food" czyli przekąska którą się chwyta w rękę i je palcami. Można też podać normalnie do obiadu, tak jak ja dzisiaj to zrobiłam z buraczkami i sosem pieczarkowym. 

Proponuję sprawdzić również inne przepisy na łososia:
Zapiekany łosoś w sosie Teriyaki
Łosoś z kuskusem w sosie pomidorowym




Kulki z Łososia składniki na około 10 małych klopsików
500g rozmrożonych filetów z łososia
jajko
1/4 szklanki bułki tartej
sok z limonki
mały pęczek natki pietruszki


Kulki z Łososia wykonanie:
Łososia zmielić, dodać jajko,bułkę tartą, posiekaną natkę pietruszki, sok z limonki. Doprawić pieprzem, solą, mielonym imbirem. Formować małe kulki, obtoczyć w bułce tartej i smażyć na patelni. Prawda, że proste? 








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adbox

@xyunomai