Kokosanki

Zostały mi białka których nie wykorzystałam przy robieniu Crème brûlée, bez nie lubię więc ten pomysł odpadał w przedbiegach. Znalazłam gdzieś w internecie taki prosty przepis na kokosanki. Nie miałam ochoty na nic skomplikowanego, więc się zdecydowałam skorzystać z tego przepisu. Czasami całe piękno tkwi w prostocie i nawet z pozoru niby najprostsze danie można popsuć. Kokosanki wyszły pycha!

Kokosanki składniki
4 białka jajek
1/2 szklanki cukru pudru
1 i 1/2 szklanki wiórków kokosowych


Kokosanki wykonanie:
Białka należy ubić na sztywno, następnie dodajemy stopniowo cukier puder cały czas ubijając. Na koniec dodajemy stopniowo wiórki i cały czas ubijamy na wolnych obrotach. Łyżką kładziemy ciastka na blaszkę wyłożoną papierem do pieczenia. Pieczemy w 180 stopniach przez około 15 minut aż ciasteczka się zarumienią. 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adbox

@xyunomai