Krówki z masłem orzechowym

Nie wiedziałam, że wykonanie krówek jest tak banalnie proste! Znalazłam chyba najprostszy możliwy przepis, którym chcę się podzielić. Generalnie lubię takie krówki mocno kruszące się a te właśnie takie są. Mniam! Znam osobę której na pewno by smakowały, bo jest fanka masła orzechowego ;) 



Krówki z masłem orzechowym składniki na około 8 - 10 krówek
120 g cukru
40 ml mleka
50 g masła orzechowego
kilka kropel aromatu waniliowego


Krówki z masłem orzechowym wykonanie:
Cukier należy zagotować na wolnym ogniu z mlekiem, tak mniej więcej przez 3 - 5 minut, aż cukier się rozpuści i całość się zagotuje. Następnie dodajemy aromat waniliowy i masło orzechowe i całość dokładnie mieszamy. Małą miseczkę wykładamy papierem do pieczenie i szybko wylewamy masę. Zostawiamy do ostygnięcia i zgęstnienia, tak na około godzinę, masa bardzo szybko zastyga. I kroimy prostokąciki, zawijamy w papier do pieczenia. Jak dla mnie pycha! Dobrze, że zrobiłam tak mało, bo to tyleee cukru w końcu zawiera.... 






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adbox

@xyunomai