Mrożona orzechowa kawa

Bardzo lubię kawę, najczęściej piję czarną, bez cukru. Jestem przeciwniczką  ekspresów, a szczególnie kapsułkowego ekspresu do kawy. Najlepsza kawa moim zdaniem jest z oryginalnej włoskiej kawiarki i nikt nie przekona mnie, że tak nie jest. Lubię też mrożoną kawę, którą dla odmiany piję z mlekiem i słodzę syropem. Dzisiaj zrobiłam kawowe smoothie z masłem orzechowym.



Mrożona orzechowa kawa składniki
pół kubka zaparzonej mocnej kawy, przestudzonej
2 łyżki jogurtu greckiego
1 łyżka masła orzechowego
garść kostek lodu


Mrożona orzechowa kawa wykonanie:
Wszystko miksujemy z blenderze i to tyle właściwie ;) Masło orzechowe ma dość specyficzny smak, więc  nie każdemu może ten napój smakować. Jak dla mnie jest bardzo OK. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Adbox

@xyunomai